Welcome to RUSaCis - эмулятор Interlude

Присоединяйтесь к нам прямо сейчас, чтобы получить доступ ко всем нашим возможностям. После регистрации и входа в систему вы сможете создавать темы, публиковать ответы в существующих темах, давать репутацию пользователям - так же приобрести исходный код. Это также быстро, так чего же вы ждете?

Help with mod

hrsgeorgiev

Вассал
Регистрация
15 Окт 2023
Сообщения
46
Реакции
24
Баллы
8
Адрес
Bulgaria
RaCoin
15
I would really like to find a mod that would make custom monsters not move left and right while at rest. I imagine it would be something like this:

# Disable Movement Monster ID
ListMonsterBlockId = 55200, 55201, 55202....

I use rusacis 3.5
 

pistolerowells

Бродяга
INTERLUDE
INTERLUDE
INTERFACE
Регистрация
1 Дек 2022
Сообщения
10
Реакции
3
Баллы
3
RaCoin
0
creo que se podia hacer editando el xml del npc
 

Sheriff

Мастер
INTERLUDE
Регистрация
2 Мар 2021
Сообщения
78
Реакции
62
Баллы
18
RaCoin
46
So just set their speed to 0 in the parameters and that's it. They will stand still.
 

hrsgeorgiev

Вассал
Регистрация
15 Окт 2023
Сообщения
46
Реакции
24
Баллы
8
Адрес
Bulgaria
RaCoin
15
No, he shouldn't do that. There is an option: canMove='true' in the NPC XMLs; just set it to 'false'.
Yes, but if I attack the monster and move away from it, it stays still and doesn't attack me. I've tried everything for a long time and it just doesn't work with the existing options, so I'm looking for help writing a new mod for this.
 
Сверху Снизу