Welcome to RUSaCis - эмулятор Interlude

Присоединяйтесь к нам прямо сейчас, чтобы получить доступ ко всем нашим возможностям. После регистрации и входа в систему вы сможете создавать темы, публиковать ответы в существующих темах, давать репутацию пользователям - так же приобрести исходный код. Это также быстро, так чего же вы ждете?

Autofarm Interlude

Mayhem

Бродяга
Регистрация
12 Июн 2021
Сообщения
17
Реакции
16
Баллы
3
Возраст
31
Адрес
Argentina
RaCoin
0
This autofarm does not pick items up
Video
In Attachment there are the HTML place them on html/en/
Also exclusive.u texture for the autofarm, place it on system folder
Add this to specify wich skill is allowed on the autofarm

(dont know the original author)

Line to add to each skill:
<set name="isAutoFarm" val="true"/>
Example skill:
Example Skill:
<skill id="1177" levels="5" name="Wind Strike" >
        <set name="isAutoFarm" val="true"/>
        <table name="#mpInitialConsume"> 2 2 2 3 3 </table>
        <table name="#mpConsume"> 7 7 8 11 12 </table>
        <table name="#magicLvl"> 1 4 7 11 14 </table>
        <table name="#power"> 12 13 15 18 21 </table>
        <set name="mpInitialConsume" val="#mpInitialConsume"/>
        <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
        <set name="magicLvl" val="#magicLvl" />
        <set name="power" val="#power"/>
        <set name="target" val="ONE"/>
        <set name="element" val="WIND"/>
        <set name="reuseDelay" val="6000"/>
        <set name="hitTime" val="4000"/>
        <set name="skillType" val="MDAM"/>
        <set name="isMagic" val="true"/>
        <set name="operateType" val="ACTIVE"/>
        <set name="castRange" val="600"/>
        <set name="effectRange" val="1100"/>
    </skill>

Added missing Import:

ExAutoSkillShot:
package Extensions.Community.Utilities;

import net.sf.l2j.gameserver.network.serverpackets.L2GameServerPacket;
import net.sf.l2j.gameserver.skills.L2Skill;

/**
 * @author Mayhem
 */
public class ExAutoSkillShot extends L2GameServerPacket
{
    private final L2Skill _skill;
    private final int _type;

    public ExAutoSkillShot(L2Skill skills, int type)
    {
        _skill = skills;
        _type = type;
    }

    @Override
    protected final void writeImpl()
    {
        writeC(0xFE);
        writeH(0x12);
        writeD(_skill.getId());
        writeD(_type);
    }
}

Pastebin --> LINK
Pastebin Password: "rusacis" without the quotes
 

Вложения

  • custom.zip
    2.7 KB · Просмотры: 37
  • exclusive.zip
    220.7 KB · Просмотры: 45
Причина: Missing Import
Последнее редактирование:

TioPatinhaS

Бродяга
Customer
Регистрация
4 Май 2022
Сообщения
13
Реакции
11
Баллы
3
RaCoin
0
This autofarm does not pick items up
Video
In Attachment there are the HTML place them on html/en/
Also exclusive.u texture for the autofarm, place it on system folder
Add this to specify wich skill is allowed on the autofarm

Line to add to each skill:
<set name="isAutoFarm" val="true"/>
Example skill:
Example Skill:
<skill id="1177" levels="5" name="Wind Strike" >
        <set name="isAutoFarm" val="true"/>
        <table name="#mpInitialConsume"> 2 2 2 3 3 </table>
        <table name="#mpConsume"> 7 7 8 11 12 </table>
        <table name="#magicLvl"> 1 4 7 11 14 </table>
        <table name="#power"> 12 13 15 18 21 </table>
        <set name="mpInitialConsume" val="#mpInitialConsume"/>
        <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
        <set name="magicLvl" val="#magicLvl" />
        <set name="power" val="#power"/>
        <set name="target" val="ONE"/>
        <set name="element" val="WIND"/>
        <set name="reuseDelay" val="6000"/>
        <set name="hitTime" val="4000"/>
        <set name="skillType" val="MDAM"/>
        <set name="isMagic" val="true"/>
        <set name="operateType" val="ACTIVE"/>
        <set name="castRange" val="600"/>
        <set name="effectRange" val="1100"/>
    </skill>

Pastebin --> LINK
Pastebin Password: "rusacis" without the quotes


Error, this is a private paste or is pending moderation. If this paste belongs to you, please login to Pastebin to view it.
 

shalva

Бродяга
Регистрация
22 Сен 2021
Сообщения
13
Реакции
1
Баллы
3
RaCoin
0
protected void toVillageOnDeath()
{
Location loc = null;

loc = RestartPointData.getInstance().getLocationToTeleport(_actor, ZoneId.TOWN);

_actor.setIsIn7sDungeon(false);

_actor.doRevive();

Summon summon = _actor.getSummon();

_actor.teleportTo(loc, 20);

if (summon != null)
{
if (summon.isDead())
summon.doRevive();

summon.teleportTo(loc, 25);
}

ThreadPool.schedule(() -> returnDeath(), 1000 * 15);
}



pomogite ne magu zafiqsirivot etat poket kto pomojet :)
 

Mayhem

Бродяга
Регистрация
12 Июн 2021
Сообщения
17
Реакции
16
Баллы
3
Возраст
31
Адрес
Argentina
RaCoin
0
protected void toVillageOnDeath()
{
Location loc = null;

loc = RestartPointData.getInstance().getLocationToTeleport(_actor, ZoneId.TOWN);

_actor.setIsIn7sDungeon(false);

_actor.doRevive();

Summon summon = _actor.getSummon();

_actor.teleportTo(loc, 20);

if (summon != null)
{
if (summon.isDead())
summon.doRevive();

summon.teleportTo(loc, 25);
}

ThreadPool.schedule(() -> returnDeath(), 1000 * 15);
}



pomogite ne magu zafiqsirivot etat poket kto pomojet :)
what's exactly your problem ?, send a screen, or the debug log
 
Сверху Снизу